Σελίδες

Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2008

Αν και υποστηρίζω ότι δεν είναι καίρος για χριστούγεννα,

Σας εύχομαι μια πολύ καλή χρονιά, πολύ καλύτερη από την προηγούμενη και να πετύχετε όποιυς στόχους έχετε ορίσει για το 2009! Oσον αφορά εμένα ελπίζω να πέτυχω όοοολους μου τους στοχους και πρωτο απ όλους αυτόν που έχω θέσει για τον Σεπτέμβρη ; ) (δν αργεί). Οι διακοπές μου στο μοναδικότατο Πήλιο τελειωνουν καθώς μου έχουνε προσφερει πόλλές ωρες ξεκούρασης κάποιες ωρες διαβάσματος, κάποιες άλλες ζωγραφικής και άλλες διασκέδαση! Γενικός απολογισμός των ημερών θα γίνει σε λίγες μέρες μαζί με μεγάλο φωτογραφικό update. Όσον αφορά το blog με την νέα χρονιά θα έχω περισσότερη δουλειά και κάποια άλλα πράγματα όπως για παράδειγμα κάποιες βίβλιοκριτικές απο βιβλία που έχς διαβάσει και κάποια κείμενα! Δικά μου και άλλων!

Ας μην ξεχνάμε τι πέρασε!

cheers

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

geia xara k kalh xronia loipon..
thanx gia to sxolio sou!
apoti katalaba eisai/h 8es na mpeis sth kalwn texnwn..kalh fash k kalh tyxh!!
stay in touch!!