Σελίδες

Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

BEERS.

Αν και φανάτικός άλλης μπύρας!
έχω απλά ενθουσιαστεί με μία διαφήμιση της heineken..
την βλέπω απλά ξανά και ξανά!
νιώστε!


και λίγο ακόμα άμα ψάξετε στο επαναστατικο site που λέγεται youtube θα βρείτε την απάντηση της μπύρας bavaria(πολύ πετυχημενη), την <συνέχεια> αυτής της διαφήμισης που λέγεται walk-in-fridge(αρκετά πετυχμένο), και την διαφήμιση της AMSTEL με τους ροκαδες με το τηλιο και το σουβλατζίδικο!

αν και δν είναι στον χαρακτήρα του μπλογκ,
σηκώνει συζητήση-μπυροσυζήτηση!

4 σχόλια:

Prokos είπε...

Το κίτρινο σου πάει...

Ως πρός τι μπύρες, χμμμ, ούτε εγώ είμαι και τόσο φαν της heineken αλλά ούτε της amstel, όμως οφείλω να παραδεχτώ οτι και οι 2 κάνουν αρκετά έξυπνες διαφημήσεις. Βέβαια έξυπνη και διαφήμηση είναι όροι κάπως ασύμβατοι βρίσκω.

palms είπε...

χαχα..
μεγάλη κουβέντα ξεκινάς,
η διαφήμιση κατα την γνώμη μου σίγουρα θέλει εξυπνάδα!
ένας άνθρωπος που φτιάχνει μία διαφήμιση πρέπει να 3έρει πως θα κάνει τον απλό τηλεθεατή να γυρίσει το κεφάλι του και να κοιτάξει και να γουστάρει και να γελάσει..
η διαφήμηση σίγουρα δν είναι για χαζούς και σίγουρα είναι για πονηρόυς!

σωτήρης είπε...

afhste re ta filosofika kai pame gia kana mpuroni!

cheers! :P

Prokos είπε...

καλά κ εγώ καλός μαλάκας είμαι που ξεκίνησα τέτοια συζήτηση με την εξεταστική να ξεκινάει αύριο...όμως ΜΕΣΑ για το μπυρόνι ρε γιές...